Karbantartás

Jó megelőzni a hibajelenséget. A karbantartást késő elvégezni, ha már jelentkeztek a problémák a terméknél!

Mit jelent a karbantartás?
A karbantartást értelmezhetjük megelőző intézkedésnek és állagmegóvó, ápoló tevékenységnek, amivel nyílászárói hosszú időre megfelelően működnek és esztétikai értéküket megtartják. A kiegészítők és kopó alkatrészek finom beállítva, olajozva lesznek, hogy működésük még hosszabb időn keresztül hibamentes legyen, a fa felületek ápolása is elvégzésre kerül, hogy a környezeti hatások ne okozzanak kárt bennük.
Miért kell karbantartani? Mire jó?
Cél, hogy a termék, melyet szakemberek, mérnökök fejlesztettek ki, az Ön igényeit teljes mértékig kielégítse és ezt hosszú távon biztosítsa. A gyárból kitűnő termékek kerülnek ki, azonban az idő múlásával ezeket karban is kell tartani. Karbantartás mellett a nyílászárók élettartama növekszik hibátlan működése biztosított csendes, gördülékeny, kényelmesebb használata megvalósul használati értéke nő (biztonságtechnika, betörésvédelem) Megrendelőnk biztos lehet benne, hogy amit tervezés fázisban elképzelt, az úgy van és sokáig működik szakképzett kollegáink munkájának köszönhetően.
Mire kell ügyelni?
A megfelelő alkatrészek karbantartásával elkerülhetjük az esetleges meghibásodást és így elkerülhetjük a fölösleges kiadásokat. Fontos, hogy a nyílászárók rendszeres időközönként legyenek karbantartva. Fontos követelmény, hogy a karbantartást megfelelő karbantartó eszközökkel és anyagokkal végezzük.
Mi történik, ha nincs?
A nyílászárók ebben az esetben is működnek, viszont élettartalmuk lerövidül, illetve zajosabbak, nehezebb, kényelmetlenebb működtetni azokat. A kiegészítők, mozgó alkatrészek kopnak, esetleg végleg tönkremennek, hibásan működnek, ami akár egy konkrét alkatrész töréséhez vezethet.